då va det snart dags.


Nervositeten kryper i mig hela tiden.
Försöker koppla bort hjärnan men det går inte.
Fjärilar flyger omkring i magen som om jag vore nykär.
Nog längtar jag men ack så nervös jag är.

Men imorgon vid den här tiden är det gjort och jag är förhoppningsvis jätte nöjd.

Kommer sakna att kramas med min lilla skrutt på eftermiddagen.
Hoppas hon inte blir för vild när jag kommer hem sen på Onsdagen bara.
Kommer bli jobbigt att inte få lyfta upp henne, inte få krama henne hårt och allt som hör till med den där lilla spilivinken. =)

I love you.


Har fått lyckoönskningar av några nära och kära iaf, känns tryggt.
Ringer några efter operationen så kan dem sprida vidare till min släkt och familj att allt gått bra.

Nu jobba sista 2½ timmarna för att sedan gå hem och bara vänta på att få vakna imorgon bitti och åka in.

P&K


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Det kommer gå så fint kusin! Ring mig imorgon eller när du orkar :) massa lyckoönskningar från mig såklart!!! :)

2011-05-30 @ 16:24:34
URL: http://Rebeckash.devote.se
Postat av: Sophia

Ringer imorgon efter op, så att du vet att det gått bra iaf. :) PUsss

2011-05-30 @ 21:10:04
URL: http://fiaochnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0