Då va det dags nu.

Ska alldeles strax börja röra mig, ska inte vara där för än åtta men vill vara där i god tid.
Är nervös från och till, känns som att någon hoppar omkring i min mage.
Men jag intalar mig själv att jag vill ju det här, har velat det är så många år, och om det är smärtan jag är rädd för? Så har jag ju faktisk klämt ut en tre kilos bebis.

Men det sitter ändå i bakhuvudet att saker kan gå fel under operationen.
Dock vet jag att han är en otroligt bra läkare och att det aldrig har varit några problem hos honom tidigare.
Det här blir nog jätte bra.

Jag älskar er alla, puss och kram.
Nu stämmer det iaf, nästa gång vi hörs så är det gjort.
=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0