Då va det dags igen!


Måndagen har åter kommit till oss.
Jag har haft en underbar helg med familjen ute på mormor & morfars landställe.
Härligt väder, förutom lite kallt.

29 dagar kvar, det närmar sig.
Ser fram imot det men är även väldigt nervös.
Förhoppningsvis blir det inga problem och allt blir bra och snyggt.
Har massa kläder som jag vill prova till. =)

I helgen har det blivit till att spela spel, titta lite på film, gungat, sprungit omkring på tomten.
Kim ha hittat en plats där han ska bygga en koja åt Linnea i skogen precis bakom huset nästan.
Linnea har vattnat blommorna, vi har varit nere vid vattnet.
Jag har varit rökfri i fem dagar nu på nytt & nu ska det hållas bannemig.

I helgen åker vi ut till landet igen och då ska båten äntligen sjösättas.
Kim ska ner i vattnet med våtdräkt och ta bort sjögräs, vass eller vadfasiken det är som ligger under pappas båtplats, varmt? Nej de tror jag inte på, även fast han ska ha våtdräkt.
Ska fota och lägga upp på bloggen, måste komma igång med de.

Måsta lära mig att lägga upp bilder, har massa skoj att visa ju.


Dags att arbeta igen.
P&K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0