WOHO VÅREN ÄR HÄR!


Kändes helt underbart att gå till jobbet idag när solen sken så starkt som den gör.
Helt fantastiskt. Visst det hade varit ännu skönare att vara ute på en promenad eller sitta på en fika ute i det härliga vårvädret, men jag är nöjd iaf!



Idag har Daniella, Jessica och Marek kommit hem från Thailand, skönt att komma hem till det här vädret därifrån som sagt. Har saknat Nella väldigt mycket, drömt om henne till och med.

Sjuk dröm, Nella knackar på min dörr, jag öppnar, hon svarar oj jag har gått fel, varpå jag frågar vart ska du då?
Hon pekar på dörren tvärs brevid min och säger att hon bor där.
Sen när då frågar jag, i en vecka säger hon.
Hon har då precis kommit hem från Thailand och blivit tillsammans med min granne istället för Marek.
För Marek dog nere i Thailand och Nella lät han ligga kvar där.
Vaknade upp och bara tittade mig omkring iförrgår morse.
Tacka gudarna för att det inte va på riktigt.
Va nära på att klappa till Nella i sömnen, pucko!
HAHA.


Hoppas vi ses snart! <3



I love you!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0