tillbaka igen.


Sitter på arbetet och har massa tankar i huvudet.
Känns som att det kommer bli fullt däruppe snart.
Det är tankar som gör mig skärrad och lite rädd,
tankar som får mig att fundera på om jag kan göra något annat,
Tankar som får mig att tänka om det ändå hade varit annorlunda.
Som sagt mycket tankar och många personer inblandade.
Jag vet inte riktigt längre.

Men jag vet att jag älskar er alla, att jag alltid finns här och att ni alltid finns där.
Ni gör mig stark.


Linnea <3 Mamma


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Finns här för dig också, de vet du. Älskar dig kusin <3

2011-03-22 @ 07:54:04
Postat av: Sophia

Tack hjärtat mitt!

2011-03-22 @ 12:15:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0