Sköna Söndag.


Då va sista dagen på veckan här.
Helgen har varit toppen, i Fredags blev det lungt, lite shoppande men inget speciellt.
Lördagen blev mys hemma, måla en tavla, leka busa titta film, ja alltihop.
På kvällen efter att Nea hade somnat tittat Richard till henne och jag och Kim gick ut och spelade biljard med Henke, min käraste man. =)

(Vi är låtsas gifta sen långt tillbaka, Fredrik vigde oss på min toalett i Orminge.)

Det blev en bra kväll, kom hem omkring tre sedan satt vi uppe och pratade med Richard och Crille.
Hamnade i säng halv sex och gick upp halv sju, va inte min piggaste morgon kan jag lova.

Men dagen gick fort, Moa och Sandra kom hit, de lektes och busades, gjordes smootie och klistrade klistermärken på papper som tjejerna behållde. Sedan blev det födelsedagsgfika med en liten del av släkten.
Brodern min fyllde nämligen år i Torsdags.

Kom hem för en halvtimme sedan och har varit och ätit på Pizza Hut, namnam.

Nej nu ska jag mysa med min familj så vi hörs någon annan dag.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0