Målande och göra pärlplattor.

Linnea och jag har precis kommit hem från Farsta Centrum efter lite shoppande.
Det blev inköp av Pärlor, tavlor, målarfärg, penslar och påskfjädrar som Nea älskar. =)
Vi har nu gjort pärlplattor och väntar på att Pappa och Hampus ska komma hem för då blir det målande för hela bunten. Tycker det är jätte kul att se min lilla skrutt måla och vara lycklig.
Funderar på att börja måla själv också. Känns så befriande när jag gör det med Nea.
Kanske är en bra hobby för mig.
Igår mötte jag upp Celina och Julia i Orminge Centrum med Hampus, in och handla på Willys och sedan sätta sig på bussen mot Farsta Strand för en myskväll med massa lek och bus.
Kommer hem och gör iordning tacos, namnam.
Alla sätter sig, Julia & Nea äter som två Elefanter eller nått, dem va jätte duktiga båda två.
Sedan blev det massa spring och skrik och läsande, tittande på tv, dansande och ja allt möjligt som två små busfrön kan hitta på. Efter att småbarnen hade somnat satte vi oss och spelade lite Skipo och efter det lite Plump.
Va helt enkelt en toppen kväll med mina tre favorittjejer. =)
Iloveyou.
Idag blir det en lugn kväll förutom allt målande och så.
Jag saknar redan Julle och Celina, ni är bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0