jobba, jobba, jobba!


Idag är det en sån här lugn dag på jobbet, då jag försöker göra allt som jag annars inte hinner.
Så har gjort lite inleveranser, sorterat in massa papper fixat med ordrarna och hållt på med kuvert och sådär.

Idag pratade jag med lilla Nellus som jag saknat. Skönt att höra hennes röst igen.
Kan förhoppningsvis träffa henne snart också, hon är lite sjuk nu nämligen så bättre att vänta lite.


Efter jobbet blir det till att åka hem och måla med lillsnorpan.
En större tavla än tidigare blir det idag.
Ska bli skoj, vi ska försöka dela av tavlan på tre så att Nea målar på en del, Kim på en annan del och jag på den tredje delen, det är en avlång tavla. Bara så att ni vet. =)


Får se hur det kommer att gå med Nea hon vill ju måla ÖVERAAAALLT!
=)


Förresten, jag blir galen på det där jävla BIG BROTHER!
Jävla Katerina eller vad fan hon heter, sjuk i huvudet är vad hon är.
IDIOT!


Peace.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0