Jobb, jobb, jobb


Sitter på jobbet och har precis ätit lunch.
Känns som en bra dag idag.
Jag vaknade omkring sex av en liten trollunge som ville gosa.
Gick upp runt kvart över sex, drack lite te, kramades, tittade på disneychannel, ja allt som hör morgonarna till hemma hos oss, klädde på oss, Linnea va ganska motstridig idag, ville inte klä på sig, skulle ha klänning, ville inte ha klänning. Fram och tillbaka med allting.
Men kom iväg till slut iaf. Både Kim och jag lämnade Nea på dagis idag.
Gick jätte bra och hon började springa omkring direkt. :)
Min lilla hoppetossa.


Idag ska jag hem till min gammelfaster Ulla med min mor och Nea.
Ska äta middag där och bara prata och ha det bra.

Hoppas ni får en toppen dag.


En vecka kvar sen är Nella hemma från Thailand, hoppas hon hittade byxor åt Nea. =)
Håller tummarna.


P&K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0