Härligt Onsdag och idag är det Greys Anatomy premiär!


Jag är helt såld på serien Greys Anatomy, bara älskar den.
Så efter att Nea har somnat ikväll kommer jag bänka mig framför tv:n

På fredag blir det kusin och syssling mys.
Min kusin Celina kommer över med sin lilla dotter Julia nämligen och ska busa och mysa med mig och Nea.
Vi tjejer kommer ha det så kul, avundsjuka va? =)

Idag åker min fader & moder upp till whovalley med farbror Mark, farbror Rei & vännen Marianne.
Önskar jag kunde följa med men bättre att jag stannar på arbetet och sköter det & är med min egna lilla familj.


Blir väl några tuffa dagar nu fram till helgen på jobbet eftersom pappa åker upp dit & jag blir själv kvar med vårat arbete, men det går nog bra. Har gjort det tidigare så borde nog inte vara några problem,.

Dags att fortsätta arbete.

Have a good day!

P&K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0