Det är med sorg den här dagen kommer att ta slut.

Idag blev det en mörk men väldigt vacker dag.

Begravningen va så otroligt fin.

Känslan av att sitta där med så många som man håller av och tvingas säga adjö till en människa, som är en helt fantastisk och underbar människa känns, det KÄNNS verkligen.

Att känna och se sorgen i era ögon och hjärtan gör ont i mig, att se dem man beundrar och ser upp till så nere och sorgsna är något utav de värsta jag sett.
Att inte kunna blåsa bort det onda eller sorgen är otroligt jobbigt.
Att inte bara få spola tillbaka tiden och göra allt bra igen.


Det va en stillsam och mysig begravning, det va nära och kära om Mimmi hade fått säga det själv tror jag.

Familjen hade gjort så fina kort innan och gjort iordning jätte fina blommor och foton.
Att säga adjö va inte lätt, men du får vila i frid nu.
Ingen mer smärta ingen mer sorg för dig.
Vi ska minnas dig med glädje och alla dem knasiga sakerna du gjort.

Idag saknar vi allihopa.


Uppriktighet, ljus, hopp och skydd, ära, vänskap.
Tillsammans - vi ses igen!




Kommentarer
Postat av: Celina

Kom på en sak.. Nea blir ju fan 3 om 3 månader.. Fattar du !? Var tar tiden vägen?

2011-03-03 @ 21:44:47
Postat av: Sophia

Jag vet det är helt sjukt & Julia blir två om fem månader. :S

2011-03-04 @ 06:34:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0