Då är helgen här igen.

God morgon allihop!
Hoppas ni mår bra en härlig morgon som denna. =)
Själv vaknade jag för en kvart sedan och såg en liten pruttunge som låg och stirrade på mig.
Linnea har nämligen fått sovit i min säng eftersom hon kräktes i förrgår så ville jag ha koll på henne.
Men nu mår hon prima så de är ju jätte skönt, blir hemma idag dock, men på måndag blir det förskolan igen.
Gud va snabbt denna vecka har gått, det är helt sjukt vad veckorna går snabbt nu.
lite läskigt tycker jag, men det saktar nog ned snart. :)
Idag saknar jag min vän Ramona konstigt nog, vi pratar i telefon varje dag men ändå så saknar jag henne.
Skumt :S Vi hörs snart Paloma förresten det är ju snart dags för det första samtalet mellan oss denna dag.
Nej nu ska jag dricka upp mitt te och göra mig iordning.
Peace

Kommentarer
Postat av: Anonym

Saknar din me fisan:)

2011-03-04 @ 12:51:19
URL: http://Thisismylifeasramona.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0