Blind.


Sitter på jobbet och väntar på att klockan ska bli två, ska till Optikern då och göra synundersökning.
Är väl påväg att bli blind eller nått. Tycker att mina syn försämras så snabbt, läskigt.
Kan inte ens tänka mig hur hemskt det måste vara att förlora synen.
Inte kunna se Nea skratta, inte kunna se henne leka och komma springandes mot mig.
Tänk att inte få se det vackraste man någonsin sett.
Mitt lilla hjärta.

Men nu är det ju inte så allvarligt har väl bara plusat på med 0,25 procent eller något men iaf.
De märks när jag har glasögonen på mig att de blivit sämre, ser inte texten ordentligt på tv:n får sitta och Kisa ibland hur det nu stavas. :)


Sedan efter det ska jag möta Halvan Alexsandra på en fika och dessutom gå och pussa och krama på min underbara vän Nella som jag inte träffat sen innan hon åkte till Thailand och oj vad jag har saknat henne.
LOVE YOU!

hörs sen. puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0