Ah, work work, mm. work work


Fakturera, skicka paket, registrera inventeringen, packa upp, ordna posten, stoppa i kuverten.
Jobb jobb jobb.
Efter jobbet blir det lek i parken med min älskade familj.
Livet är en dans på rosor just nu även fast det är några törnar som sticker ut.
Men jag duckar undan från dem. =)

Igår fick jag återse mitt hjärta Nella, pussade och kramade lite på henne.
Hon såg så fresh ut. :) Brun och fin.
My love.

Hade mysigt med Alexsandra också, satt och snackade skit, lite politik och världshistoria blev det också. =)
Lite roligt att vårat samtalsämne kom in på de, händer inte ofta med oss två. :P <3
Men de va ju dock inte så roliga saker vi pratade om, händer så mycket hemskt ute i världen nu.
Ush, fy och blä. Vi ska vara glada att vi bor i Sverige och är skyddade ifrån det där.


Nu åter till jobbet. Hörs sen.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0