Tankarna!

Allt känns så underligt för tillfället, det är så mycket saker som händer på en och samma gång!
Vart ska man vända sig när det finns saker man vill prata om, men som det känns att ingen vill lyssna på?
Vägen blir längre och längre igen, kanske dags att vända om eller bara att fortsätta vandra tills man någon gång kommer fram.
Problemet för mig nu det är, att antingen lyssna eller så får jag börja prata!
Vad ska jag göra? Bestäm dig, bestäm dig, bestäm dig!

Min lilla ängel ligger och sover sen en & en halvtimme tillbaka, Så otroligt söt när hon sover.
Idag har vi haft en bra dag, en mysig dag, det har gjorts nya armband, vi har lagat mat tillsammans, sedan har vi lekt och busat och avslutade med lite tv-tittande.
Jag älskar dig!

Dags att krypa ner i sängen själv nu också, god natt!


Kommentarer
Postat av: Celina

Jag lyssnar. Oavsätt vad, men jag har en aning om vad det kan vara. Jag kommer med tankar och åsikter men tar hänsyn till det jag tror att du egentligen vill. Jag tänker på ditt bästa. Jag tänker framförallt på Linneas bästa. Jag tänker på er som jag så mycket bryr mig om.

2011-01-19 @ 10:35:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0