Första inlägget! :)

Mitt Första inlägg någonsin som "bloggerska!"
Lite spännande, eller hur?
Sitter på jobbet och har ingenting att göra, men snart blir det till att få gå hem och mysa med mitt lilla monster.
För tillfället har hon haft några tuffa dagar om man så kan kalla det, jag har hållt på och blivit galen har det känts som, och Nea bara skriker och envisas om att inte göra som mamma vill och bara gå sin egna väg.
Det ekar trotsålder i min lägenhet känns det som!
Men hon är ju ändå min lilla älskling som förgyllar min tillvaro när jag hör henne skratta eller hör alla små söta ord som kommer ur hennes mun.

Jag älskar dig skrutt!

Första inlägget färdigskrivet då!



Kommentarer
Postat av: Celina

Kuuul, vad duktig du var som lyckades.. Puss

2011-01-13 @ 20:49:42
Postat av: Moster

Kul att ha ännu en blogg att läsa innan jag ska sova. Älskar er puss

2011-01-13 @ 21:04:49
Postat av: Sophia

Har inte ens sett att ni har skrivit, älskar er också. Puss

2011-01-17 @ 21:23:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0