Tisdag, tisdag, tisdag, samma gamla vanliga Tisdag!


Idag tror jag att jag ska gå ut och leka med Linnea i snön, känns som en bra dag för att göra de.
Visst det är väldigt kallt ute, men de klarar vi nog, ett litet tag iaf. :)
Måste hem och sätta på mig termobyxor bara.

De känns lättare & lättare för varje dag, men ändå blir det ett mörker omkring mig.
Det finns mycket som jag borde och inte borde göra, men valet måste ändå göras.

Tankar, själ, hjärta, hjärna, alla tycker så olika, vad följer man?
Vem lyssnar man på? Dem som vill något gott men ändå säger det fel.
Dem som vill mig väl, men får mig att se något annat!

Allting delas och jag måste någon gång göra mitt val.

Frågan är bara vilket blir det?

Jag älskar dig Linnea!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0