Sjukling!

Idag är det Onsdag och jag har varit hemma sen i måndags.
Har fått en dunder förkylning som gick upp mot huvudet och satte sig där.
Så det har absolut inte varit någon toppen början på veckan för mig, men annars så har jag det härligt.
Som tur är mår min älskade lilla skrutt bra, bara lite snorigt som vanligt.
Till något annat trevligt, imorgon är det min B-day! Woho.
24 år blir lilla jag då.
Det firas med mor & far och lille skrutt, i lugn och ro bara.
Sen på söndag har jag bjudit över släkten på lite fika och mys.

Men den 12 Februari det är då det riktiga firandet är med mina brudar!
Då blir det tacos middag hemma hos mig och sedan utgång med dem som känner för det.
Det blir en toppen kväll med mina nära och underbara!

Nu ska jag leka med Nea och spela lite memory.

Puss & Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0