Mysig kväll!

Har haft en jätte mysig kväll med min lilla skrutt!

Börjar med att busa lite och kramas, sedan skala potatis, Nea stod även och klippte i lite papper brevid mig. Hon va så duktig så. Sedan steka potatis och hamburgare. Middagen blev lite stökig i början, Sedan lugnade Linnea ned sig och åt jätte duktigt och pratade massa. Smekte även mamma på armen och handen. =)

Är så stolt över min lilla ängel, vart skulle jag vara ute henne?


Jag hade varit en sån där hemsk människa som jag va innan, eller hemsk och hemsk men jag va en människa som jag inte skulle vilja vara idag.
Fest, alkohol, utgång, fest, alkohol, dans, alkohol, alkohol, alkohol.
Det va så mina kvällar och ibland dagar tyvärr såg ut.
Självklart kan jag också tycka att det är jätte kul att gå ut och dansa ibland, eller bara ta några glas vin.
Men absolut inte i dem mängderna och så ofta som då.

Linnea har helt ärligt räddat mitt liv!

Jag älskar dig Linnea.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0