ISKALLT!!!

Jag höll bokstavligen talat på att frysa ihjäl när jag va påväg till jobbet idag.
Det får räcka nu med det här j*vla vädret.
Är det någon som har tröttnat på denna kyla så är det verkligen jag!

Igår blev det storhandling på rusta & Ica Maxi med mor & far,
Så nu är frysen fullproppad, lika så skafferiet men det finns lite plats i kylskåpet kvar iaf. :)
Linnea blev jätte glad när hon fick träffa "moffa & mormor" :)
Sprang omkring och skrek och skuttade, sedan va det inte lika roligt när dem skulle åka hem dock,
då blev det gnäll, skrik och bebisfasoner. Men det hör väl till när mormor & morfar måste gå.

Nu har jag precis ringt till olika kunder om färdiga maskiner och ska nu börja med lite ordrar.
Ha det toppen idag så hörs vi säkert senare.

=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0