Härliga Tisdagskväll.

Klockan ringer 06:00, jobbig väckaklocks signal på telefonen.
Stänger av och kliver upp trött som en gnu ur sängen.
Tänker att det är bäst att klä på sig först så kan man ta de lugnt efter och sedan bära iväg mot jobbet.
Så började morgon, piggnade till efter ett tag och drog mig nedåt mot tunnelbanan.
Kom fram till jobbet vid halv åtta, börjar åtta egentligen, men chefen va sjuk så tänkte att jag skulle vara snäll mot far min och komma tidigare så att han slapp ta allt själv.
Dagen va relativt lugn, hade förväntat mig att pappa skulle få något psykbryt, men så blev det inte.
Och tack gudarna för det, (det är inte så roligt nämligen, börjar nästa gråta ibland)
Men som tur är så är det inte så vanligt längre. :)
Hämta skrutt på dagis för en mysig hemmakväll, hon har precis somnat så nu blir det tvtittand för mamsen och sedan kommer becka hit efter jobbet, hon slutar åtta och då ska vi äta namnam kräftor.
Blir en tidig kväll efter det, ska inte vara vaken så länge, kör samma procedur imorgon nämligen + att jag ska på begravning, för Ramona & Nellas mormor.
*Vila i frid Mimmi*
Imorgon tar vi farväl, men inte för alltid.
Jag hoppas att du har det bra och att du mår bättre nu.
Imorgon blir en mörk dag! :(
Vi hjälps åt, vi stöttar och vi finns där för varandra, genom allt.
Kärleken är det starkaste som finns.
Och jag älskar er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0