Härliga dag!

Känns som en bra dag idag.
Mår bra, känner mig glad och vaken, inte sådär trött som jag brukar känna mig på måndagar.
 
Vaknade klockan fem imorse helt svettig och låg och grät, hemska mardrömmar man kan ha.
Ush, de va inget härligt uppvaknande, men somnade som tur var om och fick sova en timme till.

Sen vaknade jag och åt frukost och tittade på lite barnprogram innan det bar av till förskolan med min älskade lilla dottra.

Nu arbete och sedan lek med skrutt. Love my life right now.

Känner mig otroligt tacksam över att ha dem vännerna och den familj/släkt jag har.

Helgen har varit toppen, blev en lugn fredag och lördag, sprang omkring lite i farsta,
blev lite leksaker till Nea och lite smått och gott.
Sedan söndagen blev det bad på Eriksdalsbadet med Neas pappa Kim & farbror Hampus.
Va jätte mysigt och roligt, hade dock en liten apa som klängde sig fast på min höft imellan åt.
Måste börja bada lite oftare med Nea på badhus så att hon kan springa omkring och plaska lite själv. :)
Bubbelpoolen va en hit iaf, där trivdes hon som fisken i vattnet.

Iloveyou.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0