Göra det lätt eller svårt?

Val, val, val!
Känns som att det är det ända man gör.
Ändå vet jag inte riktigt vad jag håller på med.
Irriterad på jobbet, glad när Nea hämtas, sedan låg igen efter ett tag hemma.
Linnea må göra mig glad men ändå så är det något som är fel inom mig, kan inte sätta fingret på det.

Jag känner mig ganska svag för tillfället, som att något drar mig nedåt.
Försöker ta mig upp, men är rädd att allt exploderar då.
Vill att allt ska funka för mig, vill att mina val & känslor väljer rätt väg åt mig nu.
Jag försöker att tänka så lite på det som möjligt fast jag egentligen borde göra tvärtom.
Kanske borde tänka så ofta jag kan på vägarna jag kan gå, på valen jag kan göra, på känslorna som bara skriker efter luft.

 Jag vet inte längre...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0