Väntar på bussen påväg till jobbet.

Luciatåget va jätte fint, man fick tyvärr inte fota det pga att vissa barn har hemlig identitet osv.
Linnea ville dock inte sjunga så hon stod mest och spexade och höll på mot mig, men lika fint va de för det.
Efter sången gick vi in och fikade ett tag på hennes avdelning, så frukosten idag bestod av saft, pepparkakar och lussebullar. Namnam, ibland får det bli så. :)

Kommer ha massa att göra idag på jobbet också, men slänger in listan när jag har tid. Sen hörs vi såklart på eftermiddagen, tror jag ska göra ischoklad idag. Läste receptet och det va så otroligt enkelt att det är löjligt. :)
Passar mig utmärkt.

Nu kommer bussen.


Kommentarer
Postat av: JOZ♡

Tja! Skulle du vilja kika in hos mig och säga vad du tycker om min blogg? Bra/Dåligt? Jag skulle behöva lite bra eller dålig kritik så att ja vet vad folk vill läsa om (:



Ha en super bra tisdag! Kram

2011-12-13 @ 14:40:38
URL: http://bedeliciious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0