Vaken? Javisst.

Ännu en sömnlösnatt pga halsen, vaknade upp för ca en timme sen av att det va jobbigt att svälja och andas. Jag börjar känna mig lite skeptisk till det läkaren sa om min hals, vad som skulle hjälpa osv. Men ska ringa till vårdcentralen imorgon och be om hjälp för det som läkaren bad mig göra så får vi se.
Jobbigt att inte få sova bara och att ha den här rädslan för att halsen ska täppas igen som det känns som. :s
Jag är så trött så att ögonen går i kors & inte nog med de så ska jag upp en timme tidigare imorgon. Snark!
Jag vill bara att detta ska sluta, vill kunna tänka på annat & bara leva normalt.

Sitter och tittar på tv och dricker te, utan mjölk i hopp om att det ska göra att halsen släpper efter. Jag har ju normalt alltid mjölk & socker i te sockergris som jag är. Nej men jag tycker att det är godast så.

Nu börjar jag babbla bara så ska sluta nu och försöka somna om.

Ha en härlig natt nu allihopa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0