Vad tror ni jag ser i halsen när jag känner smärta idag?

Jo ännu en vit prick i halsen, fasiken. Jag hoppas verkligen att den är borta imorgon och att all smärta försvunnit annars blir det vårdcentralen igen, yeah! Jag älskar att vara där, NOT!!!
Men som sagt förhoppningsvis är det bara något smuts eller något som sitter kvar sen sist som är påväg bort, vi får väl se.

Men till något annat, älskling fyller år idag och det firade vi lite lätt med en jätte fin tröja i present, kött & potatisgratäng till middag och glasstårta till efterrätt. :) jätte myspys har vi haft, nu ligger han och nattar skrutt och sedan ska vi spela miljonbingo, håll tummarna för att jag ska vinna tre miljoner nu. Förhoppningsvis vinner vi på båda våra lotter. :)
Nej nu ska jag fortsätta titta på biggest loser.
Vi hörs imorgon, om det inte är så att jag vinner något för då skriver jag det så klart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0