Tisdag kväll.

Och vad tror ni att jag gör? Jo jag sitter och myser framför tv:n härligt? Javisst.
Jag har blivit en så mycket lugnare människa än jag va förut. Att sitta framför en tv flera kvällar i rad när jag va 20 va inget alternativ. Fast då hade jag inte Linnea, nu finns det ingen chans eller vilja till att vara som jag va då.
Jag är som lyckligast när jag är med henne, hon är mitt liv och kommer alltid att vara de.
Min lilla ängel, mitt hjärta, mitt ljus i mörkret. Jag älskar dig Linnea.

Idag har jag och bra badat, skvätt vatten på varandra, hjälpts åt att smörja in tvålen och varit jätte duktiga när vi skulle skölja ur balsam ur håret. Sen när vi skulle kliva ur badet insåg vi som vanligt att vi hade blött ned hela golvet i badrummet. :) äsh sånt som händer, bara att torka upp och sedan låta resten torka. :)

Jag sitter och äter brända mandlar som jag lagt in i mickron så att dem blev lite varma. :p inte lika gott som när dem är nygjorda men de funkar. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0