Sova om det inte känns bättre efter de så blir det SÖS akuten.

Har sovit lite bättre i natt men har vaknat massor utav ggr. Jag känner mig fortfarande väldigt trött så nu ska jag försöka sova ett tag till och känns det inte bättre efter det så får jag åka in då. Jag vill ju bara att det ska gå bort den naturliga vägen eller ja den medicinska vägen med medicinen jag har fått men det verkar inte som att det funkar. :( får väl se vad dem säger på SÖS om det är så att jag måste åka in dit.
Nattinatt igen.


Kommentarer
Postat av: Alexsandra

Följer gärna med dig om du vill? Är ledig imorgon med.. Finns här! Puss <3

2011-12-28 @ 10:52:55
URL: http://alexsandralotman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0