Söndagskväll.

Det va full fart när mormor och morfar kom hit tidigare idag. Linnea skulle visa vårat pepparkakshus, sina kalendrar, sin lilla gran som hon har i sitt rum och sedan visa när hon rullar i sängen. :) hon älskar att ha sin mormor och morfar här och blir oftast ledsen när dem ska gå och vill följa med.

Imorgon är det måndag igen, är ni redo för en ny arbetsvecka? Jag känner mig ganska redo iaf, vill få så mycket som möjligt gjort och få ordentligt med ordning på mitt kontor.

Nu ska vi titta på smurfarna, den började för ett litet tag sen och Linnea är helt tagen av filmen.

Får se om jag orkar skriva något mer ikväll, annars hörs vi imorgon bitti i vanlig ordning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0