Pinsamt att ens gå dit för detta!

Vet ni vad det va? Halsbränna, eller rättare sagt en rejäl halsbränna, men ändå. Pinsamt att inte läkarna på vårdcentralen sett de utan skriver ut hostmedicin istället, så nu ska jag äta tabletter morgon & kväll i minst en månad. Och så borde det vara bra om ett par veckor tydligen. Hoppas det går snabbare än så, jag behöver få i mig mat. :)
Men som sagt skönt att veta vad det är nu, även om det låter som en liten sak så har jag aldrig haft det så jobbigt med min hals som jag har haft dem senaste veckorna.
Och det klickande ljudet som jag känner är tydligen mitt struplock som öppnas och stängs varje gång jag sväljer och eftersom jag då har halsbränna så känner jag det varje gång. Men nu ska det iaf bli bättre, annars jäklar kan jag lova.

Nu tackar jag för mig ett tag ska gå hem och vila en halvtimme innan det är dags att hämta lillfisan på förskolan.
PUSS på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0