Påväg hem nu med halsfluss & medicin.

Så skönt att jag fått reda på vad det är. Jag sa det till läkaren som konstaterade att det va halsfluss att jag aldrig har varit så glad över att ha halsfluss som jag är idag.
Skönt för mig att efter två veckor fått ett svar på va det är. Har ju mått skit rent ut sagt.
Men nu äter jag penicillin och kommer må bra om några dagar förhoppningsvis, jag längtar må jag säga.
Ska bli skönt att få äta & sova normalt, slippa se ut som ett miffo imellan åt när jag sväljer.

Jaja, nu släpper vi de. Annars då?
Livet rullar på, varit en lugn och skön helg med familjen.

Nu är vi hemma och ska äta lunch och vila. Skönt, det kan verkligen jag behöva om jag nu kommer kunna somna.


Kommentarer
Postat av: MADDISENJ

Usch krya på dig!

2011-12-11 @ 14:52:58
URL: http://maddisenj.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0