Öron/näsa/hals akuten.

Ja ni där sitter jag och måttligt road är jag. Jag har nu en person före mig, men med min tur så kommer det väl in flera stycken "akutare" fall. :p nej nu ska ja inte vara sån men det känns som att det alltid är något sådant när jag eller någon nära till mig ska till läkare.
Nu håller jag verkligen tummarna för att dem hittar något så att det här tar slut.
Pratade med Alexsandra och Ramona i telefonen och Aleksandra säger då:
- nu får du drämma ner näven i bordet och säga till dem att ta diverse prover osv tills dem vet vad det är.
Någonting sådant sa hon och det stämmer jag måste verkligen bli hårdare och inte ge med mig bara när dem säger att det är ett virus eller "psykiskt" som hon på KS sa.
Vi får väl se vad som händer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0