Min underbara hals, någon som vill byta?

Jag är så otroligt less på detta nu, vet att jag klagar mycket men va fasiken någon gång får det vara nog.
Först säger dem att det är psykiskt, sen hittar dem halsfluss, varpå jag får medicin, men slutar det för de? Nej klart att det inte gör, nu har jag haft problem med min hals i över en månad, och nu har jag fått nog. Imorgon bitti går jag ner till vårdcentralen och nu får den fasiken ta sig tid att titta vad det är.
Halsfluss visste jag att jag hade, åt då penicillin i tio dagar och trodde att det bara va därför jag hade problem, men nu har det visat sig att det inte är det för då borde jag inte haft något problem.
Fan också, att ha ont i en fot eller i huvudet osv. Det kan jag ta men det här att inte kunna svälja normalt, inte kunna äta ordentligt, inte kunna sova pga svårigheterna att svälja + oron över vad det är. Och dessutom blir jag ju utmattad i kroppen av att inte få sova ordentligt.
Skönt att jag fick sovmorgon idag iaf, jag har ju vaknat en del inatt så det behövdes. Jag hoppas på att jag får någon sömn inatt iaf, men jag hoppas inte för mycket heller, jag vet ju hur det har varit förut.

Nej nu ska jag titta klart på den där Mary och krypa under mitt härliga duntäcke och försöka slappna av.

Hoppas ni alla har haft en härlig julhelg, för trots detta så har jag haft det jätte mysigt med mina nära & kära. :)

En STOR kram på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0