Lite kyligt ute idag va?

Jätte halt också vilket resulterar i att min buss är sen TIO minuter, gaah! Jag avskyr det här. Det roliga är, eller rättare sagt inte roliga, bussarna från andra hållet går enligt tabellen, men aldrig den som ska åt de hållet jag ska. Sen ändras det under dagen så när jag ska åka hemåt då är det problem åt andra hållet. Min vanliga tur.

Jag börjar längta mer och mer efter julen, vill att det ska komma massa snö nu. Det är bara 19 dagar kvar till julafton, helt sjukt va snabbt det går. Linnea pratar om de varje dag, om julklappar, om att äta upp pepparkakshuset. Jag vet att man inte ska äta upp pepparkakshuset förens i januari egentligen, men vi följer inte normen riktigt, har vi aldrig gjort.

Nej nu ska jag lägga ner telefonen, börjar bli kallt om händerna.

Här är en bild på mig alldeles nyss iaf.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0