Linnea sover och jag sitter och gottar mig.

Sitter och äter lite ostbågar och dricker lite hallonsoda, inte mycket alls av något utan sakerna med tanke på halsen som btw är så mycket bättre. Känner bara av lite, inget i jämförelse med igår och i förrgår. Hoppas inte det kommer tillbaka något imorgon bitti bara, är ju alltid lite jobbigare på morgonen men medicinen har verkligen verkat och det är jag otroligt tacksam för. :)

Har myst ner mig i min onepiece med kudde och täcke i soffan, pengarna på bordet är på tv:n och jag njuter av lugnet.

Har inte så mycket mer att skriva förutom att jag längtar tills imorgon bitti då det är dags för luciatåg på Linneas förskola. :) hon ska vara pepparkaka, mammas gullunge.
Bilder kommer självklart imorgon direkt efter när jag är påväg till jobbet.

Puss & kram & nyp i stjärten.
Natti natt min kära läsare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0