Linnea och mormor leker med Pippi huset som hon fick i julklapp av far sin.

Hon älskar verkligen sitt hus. :) jag tycker även att det är ett bra alternativ innan hon får en riktigt dockhus när hon blir lite äldre. :)
Halsen har inte blivit bättre ännu men har bara tagit medicinen tre ggr, fjärde gången blir innan jag går och lägger mig ikväll.
Tyvärr fick jag ta del av en bieffekt i form av skakningar, skit obehagligt. Ringde då min mor och far och frågade om inte dem ville komma över på middag så att jag inte behövde vara ensam med Linnea när jag kände sådär. Men nu känns det bättre lite skakig i händerna bara. :s men det blir nog bättre snart.

Nej nu ska jag hoppa in och leka med damerna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0