Klart ni ska öppna klockan åtta denna vecka.

Lämnat Nea på dagis, åker till Farsta för att gå till vårdcentralen som vanligtvis öppnar klockan sju men denna vecka öppnar åtta som sagt, så här sitter jag.
Inte roligt alls då jag är helt slut efter natten då det blev max två timmars sömn, somnade till slut av utmattning.
Jag vill verkligen inte leva såhär längre, ni kanske tycker att jag klagar över en småsak. Visst det finns människor som har det MYCKET värre än vad jag har och det är jag mycket medveten om. Bara så att ni inte tror att jag är helt lost. :)
Jag har helt enkelt tröttnat på min hals & på att inte få sova eller svälja normalt.
En anledning till att jag slutade röka tex va för att jag skulle gå upp i vikt då jag anser att jag är för smal för mitt eget bästa, men jag har alltid varit smal och kommer alltid vara det. Fast kanske inte just såhär smal. Men hur fasiken ska ja kunna gå upp i vikt om jag inte får i mig ordentligt med mat? Det går ju inte.

Förresten vad är det som händer med vädret? Det stod elva grader på våran termometer hemma, tycker det är väldigt läskigt med denna "värme" i slutet av december månad, vad har vi gjort med våran värld egentligen? Och detta oväder som håller på, även inatt lät det som att våra fönster skulle blåsas sönder. Kan inte människan bara börja tänka lite mera naturmedvetet?

Nej nu ska jag läsa lite bloggar och sedan gå in för att hoppas på att träffa en läkare direkt och dessutom få reda på vad i helskotta detta är.

Ha en bra tisdag. :)


Kommentarer
Postat av: Therese

1) du klagar inte, detta är fakta :)

2) det är din blogg och du skriver vad f*n du vill ;)



Jag lider verkligen med dig och håller tummar&tår för att de ska bli bättre fort! <3

2011-12-27 @ 10:20:06
URL: http://blogg.mama.nu/tessis
Postat av: Ramona

Precis , håller med Therre:) <3

2011-12-27 @ 16:46:37
URL: http://Ramooona.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0