Julklappsinslagning.

Nu har jag börjat slå in julklappar då, kändes som att denna kvällen va rätt kväll för de. Efter att ha pratat med mina tjejer i telefonen så kände jag mig pigg, innan vi pratade va jag jätte trött och höll på att somna.
Men nu är det tomtestuga här. :p massa klappar som ska slås in och jag har inte ens alla färdighandlade ännu. Blir lite sista minutens shopping, men inte mycket alls.
Någon annan som är färdighandlad inför jul i år?

Här är min första julklapp inslagen, jag må sig själv att de blev riktigt snyggt då jag egentligen suger rent ut sagt på att slå in paket. :(

Ha en trevlig lördagskväll gott folk så hörs vi imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0