Ingen lust, trött, sliten, matt, orkeslös, you name it.

Känner mig slut som människa, nej inte riktigt men idag har jag känt att jag har nästan inga krafter alls. Inte nu på kvällen iaf.
Ligger i sängen nu efter ett försök till ett avslappnande bad pga halsskit, men fann ingen ro. Jobbigt som in i hellskotta och nu ligger jag här i sängen och filosoferar. Vill somna men har den där känslan att jag inte riktigt vågar, kanske låter dumt för er men jag är tyvärr ganska van vid den känslan av olika anledningar.

Halsen går verkligen upp och ner, jag fattar inte riktigt, igår kändes den lite bättre idag på dan har den varit jobbig, på eftermiddagen kändes det lite bättre, men nu på kvällen har det varit ett helvete igen. Känner jag såhär imorgon bitti så får jag gå ner till vårdcentralen IGEN.
Idag blev jag så less så att jag brast ut i tårar strax innan jag skulle natta Linnea,. Hon såg det inte och märkte det inte heller som jag märkte iaf då hon inte sa eller frågade något efter att jag torkat bort tårarna.
Mammas älskling ska inte behöva se sin mamma gråta.

Så imorgon efter midnatt blir det ett nytt år, hur känns det?
Jag hoppas på ett bra år, ett riktigt bra år.
Någon som tror på att jorden går under 20121212? Det är väl mayafolket eller vad dem heter som säger det? Jag tror inte på det men tycker ändå att det är obehagligt att dem räknat ut sådana saker, men det har ju gjorts förr också.

Nej nu ska jag försöka lugna ner mitt hårt bultande hjärta och försöka sova.

Godnatt på er alla i bloggosfären. :)


Kommentarer
Postat av: Alexsandra

<3 , men ush varför blir det inte bättre för ?! :( hoppas du kan sova nu hela natten och att du mår bättre imorgon och får en toppen dag! själv ska man jobba så passar på nu att önska dig ett gott nytt år :) <3 finns här om du behöver prata, du vet de va? puss.

2011-12-30 @ 23:29:38
URL: http://alexsandralotman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0