Hörde jag att det hade snöat?

Inte mycket men att folk har sett snö? Jag såg såklart inget som vanligt, men flera av mina vänner uppdaterade det på facebook, men när jag kollar ut genom fönstret så ser jag ingenting. :( Även en läsare som såg att det snöade, bara lite men visst räknas de. Nu vill ja bara att det ska komma mer.

Lillsnorpan sover och jag sitter i soffan med täcke och myser ner mig framför tv:n.

Halsen känns bättre, men det känns fortfarande skumt i den. :s

Vet ni vad jag ska göra imorgon då?
Se Twilight igen men denna gången med min mor.
Jag får hålla tummarna för att hon inte svimmar som en av mina väninnor nästan gjorde när vi tittade på den.
Det va inte så roligt just då men när vi åkte bilen hem sen skrattade vi som satan. Haha, gumman då. Sen va det ju massa grova ord, PallePotta alltså.

Nej nu ska jag fortsätta titta på Private Practice.


Kommentarer
Postat av: Millah - mamma till Amilia ♥

Nu är min elfte jultävling avslutad :)

Kika in här för att se om det var du som vann:

http://millahoman.blogg.se/2011/december/jultavling-11.html

Kram // Millah

2011-12-06 @ 01:37:49
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0