Hej på dig fredag.

Då va man påväg hem från jobbet efter en tre & en halv timmas arbetsdag. Skönt! Idag ska skrutt hämtas tidigt och det blir lek ute i någon park. Halsen känns tung, men bättre än igår så jag väntar och ser lite. Hoppas på att det blir bättre och bättre.
Idag känns det som lite trubbel i paradiset. Eller paradiset & paradiset det har jag väl aldrig kallat mitt liv, men det är lite upp & mer just nu. Men det löser sig alltid.

Tänk att varken jul eller nyår fick vara vit i år. :( väldigt trist tycker jag. Medans det är många som är glada över det. :p

Nej nu är det slut skrivet, vi hörs senare.
Btw så vann jag inget igår, som vanligt. Skit också. Puss och hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0