Halsen värker och tårarna rinner.

Jag har kommit till en punkt nu, jag vet inte vad jag ska göra med halsen mer. Är det inte bättre imorgon bitti så blir det akuten på SÖS i antagligen många många timmar. Men vad ska jag göra, funderar på om jag ska be dem skära upp halsen på mig och ta halsmandlarna eller vad fasiken det nu är som gör ont och orsakar detta problemet i min hals. Enough is enough.
Tack för stöttande ord osv mina vänner och familj som jag skriver eller pratar med. Jag vill bara att det ska gå bort så att jag kan leva som vanligt igen. Tack och lov för att Linnea inte reagerar något speciellt på hur jag mår då jag försöker dölja det så mycket som möjligt för henne. Inte gråta när hon är vaken inte visa hur jobbigt det faktiskt är att äta eller något sådant. Sen när hon somnat då släpper jag allt och bara låter det komma.

Fan alltså, jag är så less, så less. Ännu ett roligt inlägg, men som min vän Therese skrev i kommentarsfältet lite längre ner, det är faktiskt min blogg och detta är det de skrivs om för det mesta nu då det bekymrar mig och ger obehag.

Ska dricka lite vatten nu och slänga på någon film på tv:n och iaf försöka somna eller åtminstone vila.

Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0