Godmorgon Tisdag.

Idag är jag trött, somnade vid tio vaknade vid elva, kunde inte somna om förens vid halv tre inatt då halsen hållt på, jag fattar inte. Antar att det är förkylningen men nu får det fan räcka med halsproblem.

Mitt älskade hjärta jag finns här för dig i alla lägen, de vet du. Du är stark och klarar detta, vad som än händer!

Nu måste jag jobba, har mycket idag + inte helt kry så de blir dålig uppdatering idag, fast vet ni vad jag har tagit med mig för att bli på lite bättre humör?
Kärleksmums som jag kan äta lite då och då under dagen. ;) ibland är livet bra härligt. :p

PUSS på er!


Kommentarer
Postat av: Chayenne - En av Sveriges skönaste unga mammabloggar.

Hej på dig :) Vill bara påminna dig att du fortfarande kan vara med och tävlar om dagens blogg. Vinnaren utses ikväll. Kika in på min blogg alltså ;)

2011-12-20 @ 13:59:21
URL: http://sense.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0