Godmorgon lördag.

Jag och Linnea sitter och äter frukost, youghurt med färska hallon. Inte svenska såklart.
Idag på schemat står det pepparkaks byggande. Ska bli jätte roligt att göra det med Linnea för första gången. :)
Är ju jätte fint väder ute också så blir nog en promenad också.

Juste, höll på att glömma att berätta vad Nea sa igår kväll.
Vi tittade på filmer från videokamera när Linnea va liten, ca ett halvår gammal. Då hade skruttan inte så mycket hår, så hon tittar på tv:n och säger
- mamma förut va jag en pojke, när jag va liten.
Varpå jag börjar skratta och säger nej Linnea du har alltid varit en flicka. :)
- men jag hade inget hår?
Då förklarar jag för henne att när man är så liten så brukar man inte ha så mycket hår. :)

Nej nu ska vi fortsätta med morgon myset.

Hoppas ni får en härlig lördag.


Kommentarer
Postat av: Alexandra Kjellman

Mums!

2011-12-03 @ 15:06:32
URL: http://alexandrakjellman.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0