Godmorgon dan före dopparedan idag.

Känns verkligen inte som de, grått och trist ute. VART ÄR MIN SNÖ?!
Igår som sagt va det stress hela eftermiddagen, julklappar, sökandet efter en julgransstjärna, glögg, åh you name it. Men jag hittade allt till slut. Det ända som ska köpas idag är julvört, kavring och lite öl & en flaska vin, sen är vi redo för julafton hemma hos oss.
Idag på eftermiddagen/kvällen ska vi dock städa hela lägenheten, förbereda lite mat, köttbullar ska rullas, baconrullar ska rullas och skinkan ska göras klar.

Nu är jag på jobbet och måste fakturera väldigt snabbt idag då jag jobbar halv dag och slutar redan klockan tolv, underbart! Fyra timmars arbete here i come!

Tack Nella för sällskapet igår, mycket trevligt. I love you!

En bild på Linnea imorse, hon som valt kläderna, ganska bra matchat ändå eller vad säger ni? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0