Godmorgon, dan före dan föredoppare dan.

Blev det rätt nu? :) idag känns som en bra dag även fast jag inte ville gå upp imorse, hur ofta vill man de egentligen. :p
Idag jobbar jag heldag men imorgon halv, då är det bara att dra sig hemåt och börja förbereda inför julafton. :) som jag längtar tills Linnea öppnar sina julklappar och Hampus också, bortskämda ungar det där.

Vet ni vad jag insåg igår när vi klädde granen? Jag hade glömt att köpa en stjärna, vilket pucko man är. Så idag efter jobbet ska det köpas. :) sen är granen klar.

Titta vilken härlig vagn jag sitter i såhär på morgonen, nu önskar jag att jag hade en bra bok att läsa. Men jag väntar på att sista delen i en triologi ska komma ut, kommer dock inte ihåg vad den heter just nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0