Dag 29: En plats som jag mår bra på.


Ett svar som jag ibland skriver om här.
Landet, där mår jag riktigt bra. Ute med båten och fiskar, sitta nere på bryggan och bara titta ut över vattnet och njuta, landet för mig är lugnet, även fast Linnea springer omkring och är helt "galen" så är det lugnt för oss alla. Linnea mår bra där ute och likaså resten av min familj.
Förutom bror min som inte uppskattar landet speciellt mycket. :p

Nu är denna lista avklarad och det blir ingen mer, inte nu på ett tag iaf.

Måste fortsätta vika fakturorna nu, vi hörs senare.

Grattis till min kära vän Alexsandra som ska få en liten pojke i Maj 2012.
Vi längtar med stor förväntning på det lilla knytet.
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0