Dag 26: Ett barndomsminne.


Jag kommer ihåg när jag och min bästa vän Ramona låg i ett såkallat kuddrum på fritids.
Vi va där inne med en kille som hette Niklas.
Kuddrummet va två våningar högt och hade massa kuddar såklart.
Vi låg på övervåningen Ramona låg i mitten och så frågar Niklas henne:
- Får jag chans på dig?
Varpå Ramona vänder sig till mig och frågar:
- Skulle Niklas få chans på dig?
- Nej, svarar jag då.
Ramona vänder sig då om mot Niklas och ger honom till svars:
- Nej det får du inte.

hahaahha, något som jag och Ramona pratar om ibland och som jag kan sitta och skratta åt själv också. Inte lika roligt för er andra kanske, men oj va kul det är för mig. :P


Jag kommer inte hinna blogga någonting mer under dagen, har massa att göra på jobbet så det blir inlägg senare när jag slutat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0