Dag 23: Vad jag skulle vilja göra just nu.


Just nu skulle jag vilja ligga på en solstol i ett varmt land med mina nära och kära.
Och inte ha den här konstiga känslan i halsen.

Jag som dessutom ska äta sushi ikväll vill ju känna smaken ordentligt och tycka att det är gott.
Älskar Sushi, blivit min favoritmat.

Ska ju som sagt på bio med min moder idag och äta en snabb middag innan de.
Ska bli mys med lite mor och dotter tid.
Längtar tills Linnea är runt 13-14 år så jag kan göra sådant med henne.
Jag får väl hoppas på att hon fortfarande vill vara med mig då och inte bara med hennes kompisar. :)

Nej nu ska jag jobba på den sista halvtimmen sedan är det hemgång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0