Dag 20: Det här får mig att må bra.


Närhet, kärlek, vänner, familj, släkt, värme.
Det finns mycket saker som får mig att må bra.
Att känna solen på sommaren bränna på huden får mig att må bra.
Att sitta omringad av mina nära vänner och bara prata om livet får mig att må bra.
Att mötas av Linneas leende på morgonen får mig att må bra.
Att känna att man är älskad får mig att må bra.
Att dansa får mig att må bra.
Att veta att min familj & mina vänner är lyckliga och själva mår bra, får mig att må bra.

Det finns så mycket saker som spelar roll i ens liv, det finns så mycket saker som gör mig lycklig och stark.
Det finns ingen chans att jag kan sitta och skriva allting som får mig att må bra skulle ta en evighet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0